مناقصه

مناقصه شماره  28 -99 ، سرویس، پشتیبانی و نگهداری 9 دستگاه UPS

تاریخ : 99/10/18

باسلام 

 احتراماً این شرکت در نظر دارد نسبت به واگذاری عملیات سرویس، پشتیبانی و نگهداری نه دستگاه UPS برای مدت یک سال مطابق با مشخصات و شرایط مناقصه و سند RFP پیوست اقدام نماید. لذا خواهشمنـد است قیمت پیشنهادی خود به همراه خلاصه ای از رزومه کاری و مدارک منطبق با شاخص های فرم ارزیابی در در سه پاکت جداگانه به شرح زیر بصورت در بسته حداکثر تا ساعت 13:00 روز سه‌شنبه مورخ 99/10/23 به واحد معاونت مالی و پشتیبانی این شرکت به آدرس: بلوار نلسون ماندلا، خیابان گلگونه، پلاک 42، شرکت تجارت الکترونیک پارسیان، واحد 3، آقای فراهانی تحویل و رسید آن را دریافت نمائید.

  •  پاکت الف: شامل ضمانتنامه معتبر به مبلغ 40،000،000 ریال بابت شرکت در مناقصه
  • پاکت ب: شامل خلاصه ای رزومه کاری، گواهینامه های اخذ شده، همراه با مدارک مورد نیاز طبق RFP پیوست و فرم ارزیابی، همچنین تصویر مهر و امضا شده کلیه اسناد مناقصه
  • پاکت ج: شامل پیشنهاد قیمت مطابق با فرم پیوست 

 لازم به ذکر می باشد:

  •  دستگاه‌های UPS مشتمل بر:

        -  3 دستگاه UPS ساخت MGE مدل Galaxy PW به ظرفیت هر یک 40KVA

        -  3 دستگاه UPS ساخت MGE مدل Galaxy 3000 به ظرفیت هر یک 20KVA

        -  2 دستگاه UPS ساخت شرکت ABB به ظرفیت هریک 100KVA 

        -  1 دستگاه UPS ساخت شرکت Sulicru به ظرفیت 200KVA 

         - تعمیر و تامین قطعات یدکی، حمل و تحویل در محل پروژه میباشد.

        - چنانچه دستگاهی نیاز به تعویض قطعات یدکی داشته باشد پیمانکار موظف است پس از اخذ تاییدیه کتبی از کارفرما نسبت به تهیه و تامین قطعات مذکور در اسرع وقت اقدام نماید.

         - هزینه مربوط به تامین قطعات یدکی پس از تائید کارفرما با ارائه صورتحساب رسمی و معتبر پرداخت میگردد.

  دستگاه‌های مذکور در ساختمانهای این شرکت در شهر تهران و در سه نقطه در حال بهره برداری میباشند.

  • جهت کسب اطلاعات تکمیلی در خصوص مشخصات فنی استعلام و هماهنگی جهت بازدید می توانید با آقای جعفری با شماره تلفن 72085221 تماس حاصل فرمائید. 
  •  ضمانتنامه معتبر صرفا شامل ضمانتنامه بانکی (با اعتبار 3 ماهه  و قابل تمدید)، چک بانکی تضمینی در وجه شرکت و یا واریز وجه به شماره حساب 6-69609-2 به نام شرکت تجارت الکترونیک پارسیان میباشد. به سپرده های کمتر از میزان مقرر، چک شخصی و نظایر آن ترتیب اثر داده نخواهد شد.
  • پرداخت کلیه مالیاتهای ناشی از قرارداد (به استثنای مالیات بر ارزش افزوده) بعهده پیمانکار میباشد و در اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی از ناخالصی هر پرداختی به پیمانکار 16/67% به عنوان سپرده بیمه کسر میگردد. بدیهی است آزادسازی سپرده حق بیمه منوط به اخذ مفاصا حساب تامین اجتماعی توسط پیمانکار و ارائه آن به کارفرما خواهد بود. 
  • پیش از انعقاد قرارداد، شرکت برنده مناقصه ملزم به ارائه یک فقره ضمانت نامه بانکی به مبلغ 10 % قیمت پیشنهادی بابت حسن و انجام تعهدات می باشد.
  • شرکت در رد یا پذیرش هر یک از پیشنهادها مختار می باشد.
  • به پیشنهادهای فاقد امضاء، مشروط، مبهم، مخدوش و پیشنهادهایی که پس از موعد مقرر واصل شوند، ترتیب اثر داده نخواهد شد. بدیهی است درج هرگونه شرایط و ذکر جزئیات، باعث ابطال فرم پیشنهاد قیمت خواهد شد.
  • برنده مناقصه حق واگذاری بخشی یا کل موضوع معلامله را به دیگری ندارد.
  • برگ استعلام قیمت (پاکت ج) می بایست مطابق با فرم پیوست تکمیل و ارائه گردد. بدیهی است پیشنهاد قیمت در اشکال دیگر مورد قبول واقع نمی گردد.
  • در صورتی که برنده معامله حاضر به انعقاد قرارداد و انجام معامله نشود، سپرده او ضبط و با نفر دوم برنده، معامله انجام می شود و سپرده برنده دوم معامله نیز در صورتی که از انعقاد قرارداد و یا انجام معامله امتناع ورزد، ضبط خواهد شد. قبل از انعقاد قرارداد یا تسلیم ضمانت انجام تعهدات از طرف برنده مناقصه، سپرده نفر دوم و سوم مسترد نخواهد شد.
  • چنانچه نفرات اول و دوم از انجام معامله امتناع کنند یا انصراف دهند، در صورت عدم استرداد سپرده نفر سوم، شرکت مجاز به انعقاد قرارداد با نفر سوم می باشد.
  • هر سه پاکت توأماً در یک پاکت واحد دربسته و لاک و مهر شده که روی آن عبارت «پیشنهاد شرکت در مناقصه شماره 28-99 مربوط به سرویس، پشتیبانی و نگهداری 9 دستگاه UPS درج شده باشد، قرار داده شوند.